2010. január 14., csütörtök

Van kiút 2.

November 4-én megvolt a tojásterhelése is Timinek.

Ismét egy székletvérvizsgálattal kezdtünk, majd annak negatív eredménye után történt a terhelés.
Először nyers tojással kenték be Timi száját és kezét, 15 perc várakozás után volt a szemle, mivel semmi tünet nem volt, így mehettünk enni ...
Na, ettől féltem, a tejes kudarc után nem is csoda ... A doktornő azt javasolta, hogy főtt tojást, bundás kenyeret és rántottát és vigyünk, valamelyiket hátha megeszi ...
Kezdődött a piknik, ismét a folyosón, izgalmas volt a széken kuporogva, a jövés-menés közepette nekiállni piknikezni ... Bundás kenyeret adtam először Timi szájába és láss csodát, ízlett neki! Amint lenyelte már tátotta is a száját!!! Hihetetlenül örültem!!! Nincs kínlódás, rendben megeszi, amit kell és legalább megtudjuk, hogy is állunk a tojással. A főtt tojás is ízlett Timinek, így bundás kenyeret evett főtt tojással. :) Összesen 3 órát vártunk még az első falattól kezdve, de semmi tünet nem jelentkezett. Így a terhelés sikeresen zárult, megbeszéltük a doktornővel, hogy otthon folytatjuk a terhelést, de nem ilyen drasztikus adaggal, hanem rejtett tojással (tésztaféle, sütemény, ételekben) és majd 2 hónap múlva telefonon beszélünk és akkor egyeztetünk a folytatásról.

Rákérdeztem a doktornőnél a mogyoróra is. A válasza nagyon meglepett, miszerint:
"Mogyorót én nem terhelek, mert abba belehalnak emberek ..."
Hát ez az! Ezt tudom én is, hogy a mogyoró nagyon allergén és ha azzal baj van, akkor általában nagy a baj ... Na, de mégis, nem azért van a kórház és az ellenőrzött terhelés, hogy ott, ahol közel a segítség bizonyosodjunk meg a dolgokról??? Adjam úgy Timit ősszel oviba, hogy azt se tudom, hogy hogy reagál a mogyoróra? És, ha véletlen az ebédhez csokis sütit adnak, amiben lesz egy kis mogyoró, akkor majd az óvónő az ölében rohan a gyerekkel a klinikára??? Tudom, hogy veszélyes, hisz aki bizonyítottan allergiás és anafilaxiás shock-al reagál, az mindig hord is magánál adrenalin injekciót. Úgyhogy nem értem ezt a hozzáállást, ha tényleg ennyire veszélyes, pont ezért kellene kiszűrni, mert sajnos a legtöbb csoki és keksz papírján ott van, hogy "nyomokban mogyorót tartalmazhat" ... Úgyhogy ez a válasz engem nagyon nem nyugtatott meg ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése