2010. január 11., hétfő

Blog célja

Sziasztok Sorstársak!

Egy ételallergiás Kislány Anyukájaként kötelességemnek érzem, hogy megosszam a "tudásom" a Sorstársaimmal. Timi 1,5 év tejmentes és 2 év tojásmentes diéta után nőtte ki ezt a kétféle allergiát, ezen idő alatt bőven volt időm elmélyülni a témában. Nem vagyok orvos, nincs semmiféle orvosi végzettségem, viszont van 2 évnyi tapasztalatom diétában, orvosi hozzáállásban és van egy gyermekorvos barátunk, akinek szintén 2 allergiás kisgyermeke van. Szeretném nagyjából összegyűjteni és rendszerezni az információkat, mert sajnos tapasztaltam én is, hogy nagyon kevés a lelkiismeretes orvos és jól jön a tapasztaltabb Sorstársak segítsége ...

2 megjegyzés:

  1. Örülök a kezdeményezésnek :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi!
    Talán (biztos) emlékszel rám a Babanetes fórumból. Nagyon későn találtam a blogodra. Zsombikámnak is tej- és tojásallergiája van, és már 5 hónapja diétáztatom. Elsőre nagyon lehetetlenségnek tűnt tej és tojás nélkül étkeztetni, de aztán szépen belejöttem. Sokat nem olvastam utána, hanem saját kútfőből próbálkoztam sütikkel. Szerencsére, hamar kiderült, és még nem kapott sok tejterméket, így nem volt nehéz megvonni tőle.
    Viszont a receptjeidnek örülök, gyorsan ki is próbálok párat belőle.
    Egyébként áprilisban már terhelik is tejre, mert nagyon alacsony volt a vérből kimutatott allergia szintje, és egy egyszeri beallergizálódáson kívül semmilyen más tünete nem volt (se széklet, se bőrtünet), pedig sajtot, joghurtot már kapott elég sokszor. Tojásra sem reagált semmit, pedig bundáskenyeret is evett többször is. Remélem, a tejet kinőtte.
    Köszi a blogot, találtam hasznos dolgokat rajta :)
    Hogy vagytok? Nem tudok semmit senkiről.
    Angie

    VálaszTörlés